Gaia, training, life in Stockholm.

Tidig kväll..

Publicerad 2012-01-30 22:00:32 i Allmänt,

Imorse hade jag klockan på 06.40, klädde på mig och tog en morronprommis runt sjön. Sen blev de frukost och sen vidare till Inpuls för 30 minuter på löpbandet och 30 minuter styrke.
Idag har jag ätit som jag hade planerat hela dagen, förrutom två mackor som inte var inräknat men annars såå. Pepp pepp PEPP!!
Stannade på Kvantum och handlade efter jobbet sen bussen hem.
Nu har jag ätit välling med frön och blåbär i, ska göra en tidig kväll.

Imorrn är de jobb 11-20 (egentligen 12 men ska jobba en timma för Krille) och innan dess morgonprommis till gymmet och kööra ett pass. Läängtar redan!
Jag blev sugen på att färga håret i nån annan färg också, vi får se vad ja hittar på! Gråa utväxten ska iaf bort, jobbigt o måsta färga utväxten heela hela tiden :S




/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela