Gaia, training, life in Stockholm.

Söndag

Publicerad 2012-01-29 15:20:58 i Allmänt,

Imorse tog jag bussen hem från morsan och därmed en morronprommis från Malmudden.
Diskade och städade lite innan jag gick ut på en lång prommis. Gick förbi stan och köpte en ny ögonbrynspenna för att min är spårlöst borta.
Gick om Kvantum och handlade påvägen hem också.

De har inte varit lätt att äta som jag vill, senast igår slank de ner kakor och glass hos mamma. Att de ska vara så sjukt svårt!
Peppar för att klara de nu när jag kan träna igen. De är så himla svårt att motivera sig när man inte tränar, det är som att man tröst äter på nå sätt.

Kl. 17.30 blir de att möta upp Sanna på Inpuls , då ska de hårdkööras!!







/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela