Gaia, training, life in Stockholm.

Ny start

Publicerad 2012-01-19 08:35:56 i Allmänt,

Nu har jag tagit bort min gamla blogg för en ny start. Nytt år, nya mål, ny blogg - hur bra låter inte de?
Designen får se tråkig ut tills jag har ork att ta itu med den.
Vaknade med huvudvärk, kallsvettningar och ont i halsen idag. Är snart klar i tvättstugan & har diskad och städat här hemma, sen ska jag gå och lägga mig igen! Tråkigt när man är ledig men bra att inte behöva vara hemma från jobbet.
Jag såg att 15 st hade bokat min lägenhet igår så nån lär ju ta den!
De var kul att det var folk som skrev att det var tråkigt att jag hade tagit bort min blogg som jag knappt visste läste den men nu kör vi igen :)
Jag skriver inte för att det ska försöka vara intressant men jag tycker det är kul att få gå in och skriva av sig om allt möjligt.




/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela