Gaia, training, life in Stockholm.

Morgonprommis

Publicerad 2012-01-27 08:43:07 i Allmänt,

Imorse gick jag upp halv 7, drack the och sen spurtade jag ut på en morgonprommis! Skööönt. Blev en timma.
Nu har jag ätit välling med hallon,blåbär och nötter och druckit mivitotal och är redo för en jobb fredag innan man får helg!!
Har betalat räkningar också, fyyfan vad tråkigt de är. Fick ut jätte dålig lön den här månan så de blev inte många tusenlappar kvar efter hyran o el :/
Blir sköönt att flytta men jag har 2 hyror till att slösa pengarna på. Skönt att flytta hem ensväng och lägga pengarna på hög (försöka iaf)
Jag tänkte ju ta och beställa clips från Rapunzel också, 1000 kr men vet inte om jag ids unna mig de än. Men är sugen på lite längre och tjockare när man ska vara lite extra fin :)


Ne nu ska jag fixa mig, klä på mig och promenera iväg till Malmudden och ta bussen, den går ju aldrig härifrån när jag ska börja jobba!

Jag känner mig bättre också!! skönt. Hoppas de är helt bra till imorrn, då blir de en riktig träningshelg kan jag tala om!





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela