Gaia, training, life in Stockholm.

Ledig helg

Publicerad 2012-01-29 00:22:43 i Allmänt,

I fredags efter jobbet gick jag och handlade på Maxi, träffade pappa så han skjutsade hem mig, gulligt <3
Åt smörgåstårta till middag sen bad jag Amanda köpa godis och popcorn åt mig när dom skulle hämtam in skoterhjälm så smaska ja på de tills ja höll på o spricka! inte bra..

Idag har jag lagt ut soffan på blocket, tagit en prommis till stan och simmat , träffade pappa där också. Sen promenera ja hem, åt och sen till Inpuls för ett gympass. Körde inte såå hårt för att ja fortfarande är lite hängig.
Sen hem, duscha, äta och nu är jag hos morsan.
Vi har myst på, fikat glass och kaka o suttit o surrat.
Fick ett oseriöst sms på min soffa från en som skrev på engelska, varningvarning! Googlade och fler verkar ha fått de också, tog bort de direkt. Jamena, frågao m den är till salu och vilket pris? de är ju nå lurendrejeri.

Nu ska jag ta och sova, är typ trött. Känns som värsta slöar helgen, men de behövs emellanåt!


nån gammal bild på mig och Bonzo som ja hitta på Amandas dator här ;p


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela