Gaia, training, life in Stockholm.

Helgen

Publicerad 2012-01-22 18:14:46 i Allmänt,

I Fredags började jag känna mig sjuk på jobbet, ont i skallen oså.
Åkte med Ylva till Willys där ja köpte godis o lite gott till kvällen sen hem och myste för mig själv och en tidig kväll blev det.

Igår var de jobb 10-17 sen for jag hem, fixade mig och sen till Ida i Boden.
Vi var hos henne först och sen for vi till en som hon känner några hus bort och var där. De var skoj förrutom att ja fick som migrän typ, fytusan. Ipren hjälpte inte så ja åkte hem när dom for ut på krogen.
Sprang in och la mig med kläderna typ för att ja mådde så dåligt när ja kom hem.
Men imorse var de bättre. Är bara vääldigt förkyld o lite ont i skallen, men söndag-bra betalt-måste jobba!!

Nu har jag nyss käkat bullenskorv och fil med flingor till middag. De blir aldrig nå gott när ja är själv, ja ids inte laga fin middag åt mig själv, ne tråkigt!
De var en familj och köpte mina stolar nyss, fick inte så mkt menmen..
En sak mindre o förvara, vette tusan hur ja ska lösa de.
De var en tjej och kollade på lägenheten igår också.

Nu ska ja försöka ta de lugnt så jag blir frisk nån gång. Vill åka skidor ju!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela