Gaia, training, life in Stockholm.

Frisk, tack

Publicerad 2012-01-23 20:55:18 i Allmänt,

Idag vaknade jag upp med frossa och förkyld, igeen! Hojja, ja är less. Vill bli frisk nuu!
Hade jag haft billigare lägenhet så hade jag varit hemma från jobbet idag men jag tvingade mig att jobba 10-20.
Fast de gick ändå bra, fick träffa Annelie innan hon drar utomlands i en månad den jäkeln:)
Jag handlade på lunchen så slapp jag göra de efter jobbet också. Bara jäkla nyttiga saker, nu faaan ska de gå att inte äta skit varje dag.

Undra om nån har tagit min lägenhet, btw? Svars tiden går ut imorgon. Bara en som ring och frågat om visning.
Nu blir de kvällsfika och en tidig kväll ska jag försöka mig på.




/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela