Gaia, training, life in Stockholm.

Dålig start..

Publicerad 2012-01-26 22:19:09 i Allmänt,

Nu har jag varit dålig på att skriva igen !
Imorse hade jag inte turen på min sida. Knatade ner till bussen och trode att 6an skulle ta mig till jobbet men icket.. jag fick små springa ner till Godishuset för att ta 9an men då gasar den iväg när den ser att jag just kommer upp till kuren, kul!! nej.. less blev jag, fan man kan väl stanna om han ser mig. Han såg mig ju springa vid trafikljusen också.
Har jobbat 10-20 idag och sen blev de en promenix hem från Kvantum ikväll eftersom de aldrig tajmar nå bussar när jag slutar.
Nåja skönt med en prommis när man vart inne hela dan :)
Sitter och väntar på ett par som ska komma och kolla på lägenheten nu.
Jag kommer typ öppna dörren i myskläder och tofflor, orkar inte bry mig jag är trött!

Imorgon är de Fredag, skönt ? Ja om jag blir frisk snart! Vill trääääna. Peppar peppar, hoppas ja vaknar bättre imorgon. Ska köra en morgon prommis imorrn iallafall.
Längtar till nästa helg jag är ledig för då ska jag till Sthlm igen, om det passar C men de tror jag. Vill dit nuu.
Ska nog skriva färdigt och ta med lite Cv och lämna då, lika att passa på.

Tömde telefonen från lite bilder, lite egopix här ;p





På jobbet idag :)



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela