Gaia, training, life in Stockholm.

Tomrum

Publicerad 2012-02-06 21:19:14 i Allmänt,

Imorse klev jag upp kl 6, skulle ta bussen halv 7 men den kom aldrig. Dom som stod o väntade med mig ringde LLT som skulle skicka en taxi men jag ides iinte vänta, promenerade till gymmet istället. Just när ja började gå så körde taxin förbi mig haha typiskt..
Körde ett konditionspass på gymmet, duschade och sen jobb 10-19.
Ringde en tjej på min soffa när ja var och jobbade som sa iprincip, hej finns den kvar okej kommer från Skeå och hämtar den när du slutar. Jag tänkte typ hmmm dom kommer aldrig. Men när ja promenerade från bussen ringer som och säger att dom snart var framme. 2 unga tjejer som kom med stort släp, rätt tufft.
Så nu är de tomt hära.. Sitter i sängen mitt på golvet :p Min fina soffa, RIP haha. Saknar den redan, den är så skönt. Nåja, man lever bara en gång.
Kändes himla skönt att Sofia kunde hjälpa mig ringa till andra intersport och prata gott om mig, hon känner ju alla Chefer så de kommer gå bra!

Nu ska jag käka kvällsmat, ta bort soffan från blocket, kolla pass på Inpuls till imorrn som ja o Sanna ska gå på och sova ganska tidigt.



/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-07 04:53:30

Hundra procent lika nyttigt vet jag inte om det är (innehåller surhetsreglerande medel och nåt e-ämne), folk i fitnessvärlden använder det iaf för extra protein :-)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-07 06:37:56

God morgon!



Såg du programmet 30 grader i februari igår kväll? Vad tyckte du?

/ Malin

malinedlund.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-07 06:38:53

Hej igen!



Har du koll på koder o sånt här på bloggen? Min dotter behöver hjälp nämligen, då hon inte kan se sin statistik här längre.

/ Malin

malinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela