Gaia, training, life in Stockholm.

Tankar hit & tankar dit

Publicerad 2012-02-24 19:55:04 i Allmänt,

Idag innan jobbet tog jag en kortare prommis sen var de jobb 10-19 på Schemat. Sofia frågade om jag kunde jobba 12-16 imorrn och jag tog på mig de! De är ju inge länge och jag behöver pengar. Hinner ju vara ute innan och göra nått, kanske åka skidor med Emma :) Vi får se vädret! hoppas på sool.

Ringde och pratade med hon från Sthlm idag också och det hade dykt upp ett jobb där på Intersport. De blir isf att jobba i två olika butiker och hon skulle fixa ett schema åt mig som är klart om två veckor. Men flyttar jag så gör ja de om 2 månader när min lägenhet här går ut.
Nu snurrar tankarna som en karusell i skallen.. Ska jag? ska jag inte? för delar o bo här? fördelar o bo där?
Men ändå, ja är bara 22 år o måste ju testa på nå nytt. Kan inte stampa här i Lule forever + attde skulle nog vara utvecklande o intressant o jobba på annat Intersport.

Ikväll skulle jag hälsa på Gabbe o ge han en present men dom fick inte komma hem idag så de blir imorrn. Har kommit hem från jobbet, ätit och snart ska ja till Hanna ensväng :)


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela