Gaia, training, life in Stockholm.

Sömnbrist

Publicerad 2012-02-05 18:48:49 i Allmänt,

Igår kväll vid 12 på natten var jag påväg isäng när grannen bad mig komma upp till dom. Dom hade haft fest där så jag tog nått glas och var social. Vi satt och lyssnade på skön musik och babblade på. Mycket trevligt! Jag kom isäng först kl halv 7 på morrn, fytusan så trött ja är nu. Jag han bara sova 3 timmar inatt . Fick lite små ångest igår att jag ska flytta för att jag trivs så bra här , med mina grannar och göra roliga saker osånt men samtidigt vill jag ju ha en förändring.. De blir nog bra. ( ett ungt par som var och kollade skrev sms idag att dom hade skrivit papper på den nyss, buhuu min fina lägenhet... menmen dom flyttar in sista april)
De blir en tiiidig kväll ikväll. Gick förbi Kvantum efter jobbet och sen vidare hem, ätit renskav med ris och nu håller mina ögon på att falla igen. Ska fasen sova typ kl 8 eller nå!

Såhär ser min vecka ut..


Det är massa som har hört av sig på min soffa just idag, så har förhoppningar på att bli iväg med den!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela