Gaia, training, life in Stockholm.

Snöstorm

Publicerad 2012-02-19 18:55:40 i Allmänt,

Nu måste jag ta mig i kragen, har bara inte orkat skriva.
Igår jobbade jag till 5 och sen kom pappa o skjutsa mig till Kvantum, köpte bullens körv o bröd , hem åt och sen kom Hanna och hämtade upp mig så for vi till dom. Städade, grejade och fixade i deras lägenhet till typ 1 på natten men vi fick de super fint :) Sen sov jag över där också. Vi började på morrn o fixa också :P
Jag är lite avis på att vara i den sittsen att man vet vart man ska bo och man kan inreda fint igen oså. menmen den tiden kommer :)

Idag har jag jobbat till 5 och sen kom pappa och skjutsa hem mig igen och har fixat så min bil är fitforfight! åh så skönt. Ja kommer åka buss till jobbet men bara veta att den finns där om jag behöver. Pappa betyder så otroligt mkt för mig, han ställer alltid upp! skulle inte klara mig långt annars. <3

Nu har jag gjort raggisar och käkat, mums! Ska kolla BB avsnittet på tv11 play sen :) Kul att de börjar igen!





I veckan hoppas jag komma igång med träningen igen. Känns att de går åt rätt håll nu!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela