Gaia, training, life in Stockholm.

Helgen

Publicerad 2012-02-13 08:42:36 i Allmänt,

Jag håller typ på att hosta sönder mina lungor och jätte förkyld och varför blir jag sjuk varje gång jag kommer från Stockholm
? inte bra! Kanske inte skulle ha tagit den där tunna vårjackan ändå.

Helgen har varit bra iaf. Kanske sliten med tanke på allt festande.
Fredag när jag kom så gick jag på intervju, de gick bara fint! Lämnade Cv till andra också oså. Sen åkte jag ut till Nacka Forum där Chrille hämtade mig när han slutade jobbet. Jag käkade oså gick vi på lie affärer, handlade mat, dricka och sen hem till han.
På kvällen lagade han Bruchetter? till förrätt. Nå lantbröd med röra av tomat, olivolja, vitlök oså på, skit gott!! Italiensk potatisgratäng med fläskfile, mozarella sallad oså vin till de, mumms! Sen drog vi ut och mötte upp Eric, frida, elina och massa fler i stan och gick och dansade och drack drinkar hela natten, kul!

På lördag var vi sega och slöade till sent sen till Nacka Forum oså fick Chrille klippa sig, shoppade lite , åt thaibuffe och sen for vi hem.
Kl 10 på kvällen hade vi bokat bord på Teatergrillen där vi åt till typ halv 1 på natten och sen gick vi och mötte upp dom andra och på krogen igen.

Söndagen tog vi en långprommis i vårsolen med Cissi och hämtade bilen på ett ställe vi hade lämnat den, for och fikade på ett Cafe och sen lite sigtsing i Skuru och tollaren och kolla på lyx jäkla hus! Hade inte tackat nej ;)
Sen blev de max på kvällen och sen for jag hem!

Lönen är mer än efterlängtad..

Nu sitter jag och snorar och hostar och funderar på att packa upp väskorna och sen sova igen.Ska typ gå på apoteket o köpa nå för hosta!
Måste skrapa fram bilen idag och köra den till pappa också så ja inte får böter.

Ska kolla på direktbokning på Lulebo också, har sån sjukt ångest över hur ja ska göra med allt. De bara snurrar!
Ja trivs sjukt bra när ja är ner en helg såhär men då har jag sällskap, jag har Chrille att vara med. Och Sthlm är så grymt stort! De måste stämma grymt bra de Chrille säger, att man blir så anonym.









/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela