Gaia, training, life in Stockholm.

Saknad

Publicerad 2012-02-22 21:30:29 i Allmänt,

Imorse tog jag en prommis innan jag begav mig för jobb 12-19. Gick in till Amanda på Jula innan jag började och gav henne turkiska pengar om motsvara typ 200 kr tills hon ska åka. Ids inte växla in dom!
Jag tog bilen till jobbet för första gången på flera flera veckor. Den är vid liv nu!
Efter jobbet svängde jag förbi Maxi och handlade lite mat.
Nu blev de varma mackor o skorpor och har just sett big brother (avsnittet sen igår).

Jag fick en otrolig saknad efter en viss person idag! Skulle vela träffas nu och bara ha kramkalas & mysa på men de går ju icket.. :(

Ska ringa upp en person imorrn igen o fråga om de dykt upp nå jobb , eller om ja ringer på fredag. Hoppas de finns nått nu då!
De skulle räcka med att dom hade några dagar i veckan bara eftersom jag har på ett annat ställe varannan helg + 4 veckodar i månan (inte alls mkt) men man kan ju jobba på olika ställen.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela