Gaia, training, life in Stockholm.

Resa - check

Publicerad 2012-02-02 23:15:03 i Allmänt,

Nu har jag bokat biljett till Sthlm nästa helg! :D De blev dock svin dyrt. 2300 kr för allt annat var fullt :/ menmen, what to do, jag vill dit!
Åker tiidigt på fredag och kommer hem seent på söndag, perfekt! Längtar massor..


Har varit på hockey med Ylva och håkan ikväll, seg match men dom vann tillslut :) Sen fick ja skjuts hem.
Nu har jag just pratat med C i telefon och sitter jag o äter lite kvällsmat (Kesella, vanlijprotein och varma bär på, mmmm) och sen sova.
Måste kolla när jag börjar imorrn också, tror de är 10-20 men kan vara 11 också. Oavsett tid så ska jag springa på löpbandet på gymmet innan ja börjar!
Fick lite bekräftelse på resultat idag, Amanda lämnade Nikita jeans här, mörkblå jätte fina som är sköna o jobba i och när hon bodde här var dom på TOK för små och nu när ja testa gick dom igen som ett smäck, behövde inte ens dra in magen ;) Wihoo. Så dom ska ja jobba i!
Men de är bara fortsätta kämpa på, jag har lärt känna mig så bra så de aldrig skulle gå för långt igen och bli till ett problem men än är jag inte nöjd.
Jag förstår inte hur de kan ha gått ens, har inte ansträngt mig strikt kost och träning i ens en vecka ännu..

I helgen blir de jobb, fixa mitt cv med hjälp av pappa, sälja köksbordet till några som ville köpa, träna, hockey på lördag kanske? och sen garanterat mer men de är oplanerat än så länge.
Nee nu ska jag sova !! Känner mig glaad av nån anledning.

http://www.youtube.com/watch?v=isHFcPK0eSs
En låt som är på nötar listan nu!



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela