Gaia, training, life in Stockholm.

Plättar med blåbärs...

Publicerad 2012-02-08 22:38:19 i Allmänt,

Plättar med blåbärssylt (och socker) fick bli kvällsmålet idag! fan va gott! Inge nyttigt alls men ja har ju tränat idag.

Imorse drog jag på gymmet ensväng innan vi hade pmöte. Sen var de jobb 10-20 som gällde! Dagen gick vääldigt snabbt.
Jag ska på intervju i Sthlm på Fredag när jag kommer ner dit ! Kuul :) Ser fram emot de även om de är lite nervöst.
Nu funderar jag starkt på att montera isär köksbordet så de är klart till imorrn på morrn då en kommer och hämtar de. Jag skulle få skjuts av dom till jobbet, haha. Jag sa att dom inte kan komma kl 9 för att jag måste gå till bussen men då sa dom att jag fick skjuts, schyssta!
Skönt att få nån hundralapp också tills jag ska åka, då har ja lite pengar iaf.
Nu sitter jag och läser på om löparstrumpor för att ja ska ha Cliniqe om de på jobbet imorrn :p

Imorron är de jobb 10-20, sen ska jag till pappa, få hjälp med en sak och sen hem och packa.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela