Gaia, training, life in Stockholm.

Ny vecka - Nya tag

Publicerad 2012-02-20 08:15:23 i Allmänt,

Vaknade ännu inte frisk idag. huja.. Känner fortfarande i halsen :/ Hoppas de är borta till imorgon och min lediga dag.
Nu har jag precis duschat, och målat naglarna i den här härliga färgen.
Längtar verkligen tills de blir vår och man får ta fram sånna här fina färger på kläder osånt.

Idag på lunchen ska jag gå och köpa Ricinolja som jag har läst massa om igår. Hittade på en blogg en som hade kört med de och håret hade växt flera centimeter på kort tid också ska tjockleken bli bättre. Hur bra låter inte de?;) värt att testa. Endast 41 Kr på Apoteket. Man masserar in i hårbotten, låter vara 30 min och sköljer bort med balsam. Nån gång i veckan.

Jobb 10-20 idag. Jag skulle tydligen ha en "svans", praktikant från 8an också!
Även fast bilen fixar så ska jag ta mig en prommis till bussen eftersom jag inte kan träna idag. Måste få motion, annars blir jag galen.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela