Gaia, training, life in Stockholm.

Nöjd tjej

Publicerad 2012-02-01 21:33:11 i Allmänt,

Efter två träningspass och flera promenader till och från stan kan man nöjt slå sig ner i soffan såhär på kvällen :)

Jag var på stan ensväng idag, köpte lite grejer åt Emma så jag skulle slippa min fruktansvärda ångest :D, hittade en vårjacka och en tröja på rea åt mig + vaniljprottepulver.
Sen åkte jag till jobbet och lämnade Emmas present. For till Elgiganten och frågade över min mobil och sen vidare hem, slängde i mig makrill och sallad sen skutta vidare till gymmet och möta upp Sanna för ett Zumba pass + lite löpband. De var sjuukt kul med Zumba, haha, vi såg säkert förjäkliga ut men de var kul att bara svänga med till musiken. Man blev svettig men jag skulle inte nöja mig med bara de passet för dagen. men kul, absolut!
Dom har bra instruktörer på Inpuls!

Nu har jag promenerat hem över isen och sitter och mumsar på välling med blåbär/hallon/nötter.
Blir en tidig kväll! Bestämt att jag åker till Stockholm nästa helg också , Saknar och längtar :)










De bästa med träning är att de aldrig tar slut på de! Ny energi och nya mål varje dag, goonatt :)


/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-03 11:20:49

Ååh , vilken fin jacka , vart hitta du den o för hur mycket? : ) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela