Gaia, training, life in Stockholm.

Morronpass

Publicerad 2012-02-01 12:31:28 i Allmänt,

Imorse gick jag upp 7, drack the och kollade på nyheter faktiskt haha. Sen vid halv 9 tog jag bussen (för en gångs skull) till gymmet , vill inte bli sjuk igen. Körde 400kcal på löpbandet sen gymmet ensväng. Lägger mest energi på kondition nu!
Sen promenerade jag förbi och beställde färgade linser, blåa, spännande :)
Sen en kall promenix hem men de var riktigt skönt !!
Nu har jag gjort tonfisk med ris, grönsaker , broccoli och keso och ett glas lättmjölk.
Sen ska jag ta bussen till Elgiganten och klaga lite på min mobil. Är super duper nöjd men jag laddade den hela natten och den dog påvägen hem från gymmet nu fast batteriet visade typ fullt. Har hänt 3 ggr nu! Börjar bli lite orolig över den :P

Peppad för att testa Zumba ikväll också! 18.45 med Sannapanna :)
Måste gräva fram nån slapp tshirt annars köpa en för de känns som man ska ha lite slappare kläder när de är som dans typ :P
Kommer inte se klok ut när jag dansar omkring där men vafan, de är ju träning och när man tränar är de ingen modevisning!!

Från dagens träning :D







Vädret påvägen hem :)



/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-05 17:40:27

Åhå, kör du också på Inpuls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela