Gaia, training, life in Stockholm.

Morgonprommis

Publicerad 2012-02-21 11:19:38 i Allmänt,

Igår var dom som skulle ta lägenheten hit och måttade massa oså. Dom skulle ha jätte konstig möblering här inne :P

Sen testade jag den där Ricinoljan och fytuusan vad seg den var att få bort sen, efter 1 tvätt såg de ut som att hela Bregottfabriken satt i hårbotten. Två tvättar med massa schampooså var de väck! Nee ursch, kommer inte idas göra de där ofta. Fast du efterråt känns ju håret fylligt men de kanske inte är därför.


Nu har jag varit ut på en morgonprommis i 1,5 timma, riktigt härligt. Gick förbi Kvantum och handlade också.
Sitter och funderar om jag ska dra en gymrunda eller vänta till imorrn. Hostar fortfarande släm och kände av i halsen i morse. Kanske bäst o vänta då tror jag. Vill vara pigg och kry på lediga helgen för ja räknar med Soool o varm och skidor på Ormberget :)




Fick en saknad efter den där ljusfärgen. Jag lovar de kommer till sommaren om jag känner mig rätt. Även om jag vet hur de förstör håret ! :b
blond och solbruuun, snajsigt

Ne nu ska ja plocka undan här hemma, diska lite och sen gå ut eller nå för nu kom ju till o med solen fram, underbart!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela