Gaia, training, life in Stockholm.

Ledig dag

Publicerad 2012-02-16 12:33:18 i Allmänt,

Igår låg jag och pratade ganska sent med C i telefon. Han tyckte vi hade en sak sen i helgen att prata om så de kändes skönt att få bort de. Nu känns de bra igen!

Imorse hade jag väckarn på 7 men somnade om till halv 11. Men jag behöver nog de för min förkyldning. Drog på mig massa kläder och traskade runt Porsön på en promenad men jag hostade rätt mycket så jag vet inte om de var så bra. Men jag gick vääldgt sakta.
Nu ska jag slå på NRJ (bästa kanalen) städa, ha tvättstugan och sen kila ner till Hanna och Dannes nya lägenhet och kika o se till om man kan hjälpa till med nått :)
Pappa skulle kanske komma och ta mitt batteri från bilen och ladda upp de också så jag kan få igång bilen nångång.

Hoppas dom kanske ringer om jobb idag också!


/ Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela