Gaia, training, life in Stockholm.

kaaalllt

Publicerad 2012-02-02 14:05:24 i Allmänt,

Idag var de ingen lek att gå ut, minst -25 utan tvekan, huuja.
Gick upp kl 7 och hade tvättstugan, diskade och städade lite här hemma sen kasta jag i mig gröt och gick till gymmet. Träffade Sanna där, körde 30 min på löpbandet sen lite styrke. Sen promenerade jag till Willys och handlade. Kesella tar slut hela tiden!! + massa andra saker. Köpte en ny sak som jag har läst att andra testat och tycker är gott som mellis. Skyr heter de, så vi får se!

Nu äter jag lunch och håller på att tillaga en hel kyckling i ugnen. Fytusan vad den var äcklig att ens peta i, ser ju ut som en fast utan fjädrar bara, uuähh. men då får jag mycket kyckling att äta :) De bästa är att dom kostar bara 29kr och är svenska.

Funderar vad jag ska roa mig med tills de är dags för hockey kl 7 eller ja måste typ promenera kl 6.
Vill gärna gå ut men de är så sataans kallt. Vika tvätt kanske?

 

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-05 17:39:18

Skyr är mycket gott, tänk bara på att det är rätt mycket socker i, så det är ju bättre att smaksätta vanlig kesella :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela