Gaia, training, life in Stockholm.

Hockey hos pappa

Publicerad 2012-02-21 22:20:31 i Allmänt,

Idag blev de en prommis på isen och sen förbi stan och hämta ut mina färgade linser. Men de blev en liten besvikelse. Dom ville att jag tog på dom där för att se så dom satt bra, men inte blev mina ögon blåa utan dom blev svarta typ! jätte mörk bruna. Så ja sa att ja inte ville betala för dom eftersom de inte blev nån annan färg så de slapp jag, var ändå 400 spänn Köpte vanliga istället, hade bara vart kul att testa :p men jag har för bruna för att de ska funka.

Nu har jag och Amanda nyss varit hos pappa och kollat hockeyn, fikat oså. Spännande match men tillslut såå vann dom ju :) Hämtade upp henne med bilen som jag inte kört på flera flera veckor, känndes typ konstigt o ta den :P Fick en spade av pappa så ja kan gräva mig ut själv nästa gång jag blir inplogad av nån dum plogbil.
De var så himla länge sen jag träffade bästa syster så de var mysigt!
Ingen lillebrorsa än heller, nu börjar man bli otålig :P tycker han kan komma ut nu!
Tog ett kort på endel av söta rummet dom fixat åt honom.



Imorrn är de jobb 12-19. Blir en promenad i solen innan (om de är sol) hoppas de :D


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela