Gaia, training, life in Stockholm.

Helgen

Publicerad 2012-02-26 22:10:29 i Allmänt,

Då var ännu en helg över..

Igår efter jobbet for jag till pappa och fick äntligen träffa min lillebror! Han är så söööt. Mamma, emma, amanda och Johan kom också dit. Vi fikade smörgåstårta och drack champanje (inte jag för ja hade ju bilen :P)
Jag stannade och kollade hockeyn oså också, for hem vid halv 11. Fick akut godis sug och svängde förbi Kvantum för en stor påse lösvikt innan ja for hem. åt tills ja ville spy haha..
Pratade med C i telefon o Facebooka lite innan sängen.

Idag har jag varit ledig och fyytusan så bra väder. Sov ut till halv 10, klädde på mig och gick ut på isvägen. Dom hade öppnat upp hela nu ut till Gråsjälören. Sen blev de även ett skidpass på Ormberget, skööönt.
Ikväll har jag besökt min kära mor, sen pappa och ätit Lasagne och vitlöksbröd , mums!!
Ända gången ja äter riktigt bra mat är när ja besöker dom har ja kommit på.
Skjutsade hem farmor nyss som också var med dit. For förbi starre o köpte fil o lite sånt.

Nu har jag betalat räkningar, tjoofadderittan vad kul, eller? Men ett måste. Snart blir ja av med hyran iaf, fasen va skönt..
Jobb 12-20 imorrn, och får äntligen jobba med Annelie igen , blir kul :)




/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela