Gaia, training, life in Stockholm.

Hejdå slitet hår

Publicerad 2012-02-13 17:27:59 i Allmänt,

Nu har jag varit in till stan och klippt mig på Eriksson. Ides inte boka tid så jag sprang bara in dit och fick bort alla slitna toppar, såå skönt. De känns kort men de är de värt!
Handlade på Konsum i stan och nu sitter jag och har paltkoma här . Har skottat av bilen också. Är egentligen febrig och hostar som tusan men ja kan inte ligga still, blir galen.
Batteriet i bilen har dött så pappa ska komma och he igång den med startkablar på Torsdag!

Nu sitter jag och funderar om jag ska ta bussen till Willys och köpa glass o nå gott för jag är så sugen men samtidigt jobbigt o gå ut i kylan igen o bli ännu värre. Får se hur ja gör! Har ju ätit strunt hela helgen så ja borde hålla igen. Nåja! En choklakaka hade inte skadat.

Idag har jag pratat med en till kvinna om jobb i S . Hon hade hand om andra områden , lite dom jag mer önskade så vi får se. hon ringer upp innan veckan är slut!


/ Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela