Gaia, training, life in Stockholm.

Grattis syster!

Publicerad 2012-02-27 21:08:40 i Allmänt,

Amanda fick körkort idag så jag ska börja med att säga,  Grattis gummaan! :)
Hon var då snabbare än mig på att få de och snabbare än sin ena äldre syster också:p

Imorse promenerade jag till gymmet och körde ett lättare pass på morrn, handlade på Willys o sen promenerade jag hem och duscha innan de var dags för jobb 12-20.Sjuktsade Ylva till Konsum i stan och sen for jag på coop på Örnäset och köpte lite bröd och sånt jag var sugen på o inte kom ihåg o köpa imorse.

Jag kan säga att jag längtar verkligen efter att få flytta nu. Vill komma bort och testa nå nytt. Uppleva nya saker och allt vad som hör till.
Jag kommer säkert få en grym saknad hem i början, skulle inte förvåna mig men då ska jag påminna mig själv hur de är när jag är här hemma, samma stad som man sett i 22 år och kan innan och utan till, de händer inte speciellt mycket (enligt mig) så då kanske hemlängtan inte blir lika stor.
Kommer bara sakna alla underbara personer här, meen det bästa är, dom finns ju kvar!


Ska skärpa mig på bildfronten, orkar bara inte nu .


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela