Gaia, training, life in Stockholm.

Glass i stora lass

Publicerad 2012-02-14 21:56:57 i Allmänt,

Idag har jag jobbat till 8, sen följde jag Emma på Maxi och köpa Alla V dag present och sen lifta jag med henne till dom och promenerade hem.
Promenerade vääldigt sakta så de tog ett tag men jag hade Ida i luren hela vägen så tiden gick rätt snabbt ändå.
Nu har jag fixat glass och kolasås och sen ska jag nog sova eftersom jag inte har nån karl att mysa med :P
Fick iaf sööta sms av bästa pappa och Amanda iaf så lite älskad kanske man är ;) skoja!


Innan klippning



Efter :P De är ju några månader till sommarn och då hoppas ja de växt till sig igen för då blir de nog en färg förändring också om jag känner mig rätt :D

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela