Gaia, training, life in Stockholm.

Full fart

Publicerad 2012-02-07 16:19:03 i Allmänt,

Imorse hade jag tvätt kl 7 (trodde jag) men hade somvanligt bokat på 31an ist för 29an :P så de fick bli kl 1 istället.
Ringde lite ärenden, diskade och städade här sen promenerade jag iväg till gymmet och körde kondition. Hade så fruktansvärd träningsvärk i framsida lår från att ha sprungit flera dagar i rad så ja promenerade 30 min ist + crosstrainer 20 min.
Sen promenerade jag hem, mötte Ylva på vägen och surrade tills hennes buss gick.
Gick hem och åt lite lätt, satte på tvätten och sen gick jag en prommis på isvägen i stan, sååå underbart väder. Rät kyligt men sool. Jag måste bara vara ute då! Blev 1,5 h drygt, gick förbi och solade också.
Kollade på kontot och min lön är redan slut typ :/ Så unna sig solning är nog inte så smart men de är sjuukt jobbigt o vara så vit. Längtar till sommarn så man bli nigger :D

Nu har jag hämtat tvätten och hängt den här inne, ides inte passa nån tid så de fick bli så.
Käkar Makrill, råris och sallad av paprika/morot/vitkål men en klick kesella till.
Blir ett styrke pass med Sanna kl 18 också. Vi skulle gå på Bodystep men båda har så ont i benen :p
Men de ska testas nångång!
Nu blir de bannemig bussen till stan för mig, har gått så många vändor fram och tillbaka och tränat flera gånger så de är jag väl värd?



Promenad på isvägen 25 Februari förra året, saknar att gå med hund. Tråkigt utan!

Nu ska jag typ lägga mig i sängen och ta en PN tills nästa pass.
Förstår inte hur jag orkar men träningen uteblir nog imorgon pga jobb 8.30-20.10 om jag inte är sjukt ambitiös och kör ett pass innan. Efter ska jag till pappa och få hjälp att skriva en sak.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela