Gaia, training, life in Stockholm.

Från mobilen

Publicerad 2012-02-03 23:17:39 i Allmänt,

Imorse for jag till gymmet och sprang / gick 60min på löpbandet,fytusan så härligt! Sen har jag jobbat 11-20. Var inte alls mkt folk men alla satt väl inne med tanke på kylan. De var kallt att gå från bussen 30min ikväll, brr! Nu har jag tagit de lugnt, käkat dipp& grönsaker. Ja kan tala om en sak, har 0 godissug nu, inte alls. Skönt! Ja är ju en gottegris så ja är grymt stolt o förvånad över mig själv!! Nu ligger ja nerbäddad i sängen o ska sova, är grymt trött. Ögonen far igen hela tiden o klockan är bara barnet, pensiovarning;)  ne ni,soova. Är sjukt sugen att avverka lite kondition innan eller efter jobbet imorrn , får se:) goonatt. / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela