Gaia, training, life in Stockholm.

Alla V dag

Publicerad 2012-02-14 08:11:05 i Allmänt,

Igår kväll for jag på Willys och köpte godis och glass för att jag tyckte synd om mig när ja är sjuk, åt de och somnade kl 8! Men mormor ringde och väckte mig vid 9 o surrade, sen somnade jag om.
Vaknade inte allt för pigg idag heller, känner att de kan bli en och annan alvedon för att ta sig igenom 10-20 idag.
Men jag ska INTE vara hemma , då blir jag fattig (are).
De går inte beskriva hur skönt de ska bli att bli av med den här hyran, men än är det 2,5 månad kvar.

Sitter och dricker the och ska snart göra mig redo och gå till bussen i tid för med min hosta så kan jag inte gå snabbt!
Extra tråkig dag att vara singel på idag,  Kommer inte ihåg sist jag var de på en alla V dag.
Ha en bra sådan alla ni som har någon att vara mysig och fira med :)





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela