Gaia, training, life in Stockholm.

1,2,3 pass

Publicerad 2012-02-07 20:45:08 i Allmänt,

Idag är jag nöjd med min träningsinsatts! Blev morgon cardio på gymmet, promenad på isvägen och biceps+triceps med Sanna ikväll. Och lägg till promenaderna till och från efter varje sak! puuh..
Nu har jag just ätit äggfluff, gjort färdigt matlåda till imorron och tar de lugnt. Är rätt dööd..

Imorgon har vi möte 8.30 och sen jobbar jag till 8 på kvällen. Är lite sugen på att ta 6.27 bussen och bränna av ett pass på löpbandet innan, vi får se ;)
Om nu buss jäkeln kommer, vilket den inte gjorde sist.
Nu ska jag borsta dom små tänderna och sen ringa Chrille.

Satt och funderade om (vanliga) träningsmänniskor som typ mig har olika kosttillskott före / efter träning oså. Jag har ju bara två olika som är i princip samma innehåll som jag tar på morrn, efter träning , före oså.
Dom som sattsar mot toppen och tävlar har ju självklart olika för olika tider men undra om de är nödvändigt för typ mig?




Gonatt!!



/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-08 22:05:51

Tack för tipset om sidan med kod-hjälpen. Ska kolla in där lite noggrannare senare.

Har oxå tränat lite här ikväll, skönt de!

Ha det gott!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela