Gaia, training, life in Stockholm.

Lördagsmys

Publicerad 2012-12-29 20:55:41 i Allmänt,

Fördriver tiden med älsklingen nattar Nino!
Ikväll blev det en promenad till Kista så Nino fick leka i lekhörnan som han tycker så mkt om.
Sen handlade vi och gjorde köttbullar och nudlar till middag, Kanske inte finaste helgmaten men gott som fan & enkelt när man är hungrig :)
Nu blir de chill i soffan med gooodis & kanske nått glas vin.
Imorgon blir det Andys lekland, är sjukt taggad! haha :) Äntligen har man nått barn man kan gå med, känns lite knas att åka dit själv som vuxen, även om ja älskar att leka haha.
 
Snart är de nyår också. 2012 har varit ett händelserikt år, jag är nöjd måste jag säga.
 
* Blivit storasyster igen till världens sötaste Gabriel
* Varit osams med någon jag älskar
* Sa upp mig på mitt jobb
* Flyttade till Sthlm
* Börjat på nytt jobb
* Haft en grymt rolig sommar
* Träffat en MASSA MASSA nya underbara vänner
* Upptäckt Sthlm från massa olika sidor
* Hittat mig själv och är lyckligare och gladare än nånsin
* Testat på saker som jag insett inte är något för mig
* Träffat en underbar kille (de bästa!)
* Opererat ögonen som jag väntat på så länge
 
.. fortsätter listan sen!
 
 
 
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela