Gaia, training, life in Stockholm.

5 December 2012

Publicerad 2012-12-05 22:25:02 i Allmänt,

Då var man hemma i Sthlm igen  & en ny jobbvecka är igång.
Är ledig idag och imorgon. Imorse promenerade jag med Daniel när han skulle och gymma på sitt gym sen tog jag en promenad & sen handlade lite.
Sen åt vi frukost och åkte iväg till Sickla. Jag hade PT-timme kl 12, fick ett träningsschema, as najs!
Daniel började jobba kl1.
Fick ett jätte fint halsband av hjärtat i födelsedagspresent igår, tack <3
 
Nu har jag lagat mat, städat & väntar på att D ska sluta jobba. Tågen och bussarna står typ stilla pga "snökaos" så det går seegt att ta sig nånstanns.
Hoppas han kommer hem foort!
Ganska roligt och se vad dom kallar världens snökaos här och jämföra med vädret hemma i Luleå, haha.
Pratade med syrran i telefon idag, hon berätta om nån bild hon sett på Fb där de stod "Vi skickar pansarvagnar och snöskotrar från Norrland så Stockholmarna klarar sig" eller nå sånt  :P Dom verkar tydligen aldrig vara förberedda på snön och därför blir de sånt kaos och stopp i trafiken!
 
Imorgon blir det gymmet på morrn, sen träffa Sogol, återbesök på ögonakuten, träning med Marika :)
 
Bilder kommer när jag sitter på min dator nästa gång, han har inte Itunes på datorn!
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela