Gaia, training, life in Stockholm.

20 December

Publicerad 2012-12-20 20:35:00 i Allmänt,

Igår var jag och tränade med Sogol på dagen, vi körde på Sats i Kista.
På kvällen mötte jag Mikaela i Forum oså handlade vi ingredienser till julbakning + tog med mat från Subway.
Vi bakade maassa sorter och han med att bränna sönder deras micro, SCORE! haha.
Lyssnade på lite julmusik och hade de mysigt :) Har alltid kul med dig vännen!
 
Idag låg vi och myste i sängen rätt länge,sen åkte jag med älsklingen till Sickla när han skulle och jobba oså gick jag och tränade. Sen for jag hem till mig i Ektorp och hämtade lite grejer, förbi Forum och tog sista vaccin sprutan och köpte Dukoral som är ett mag vaccin som ska drickas.
 
Nu har jag städat här hos min sötnoos! Tog ett tag men nu är de förhoppningsvis lite finare. Han är så skön att han inte är pedant, båda vi funkar på samma sätt. Vi kan skita ner nån dag och sen städar vi. Ingen gillar att leva i stökigt men man behöver inte vara hysterisk med städningen!
Sitter och käkar pasta och köttbullar till middag nu, enkelt men gott! Längtar tills D kommer heem, Saknaar <3
 
Jag har bokat tid för att operera ögonen idag, om någon dag gör jag det! Iiiiih nervös.. Ska bli skönt att slippa linser i Brasilien och hela tiden framöver!
 
 
 
 
 
Jag är så lycklig att jag har träffat den finaste personen på jorden. Trode aldrig att det skulle hända, helt seriöst. Hade lite halvt gett upp hoppet på att hitta den perfekt oså dök du upp från ingenstans.
Man måste väl tydligen "kyssa flera grodor för att hitta sin prins".
Vi är så sjukt lika. Du får mig att må SÅ bra. När jag är sur/ledsen får du mig att skratta.
Jag har alltid kul med dig. 
Du har fanimej allt. Ditt utseendet, omtänksamhet, humor, spänningen, gillar träna, en son som är supersöt. Vad mer kan man begära? Jag skulle aldrig byta ut dig mot nått, aldrig!
Ibland måste jag stanna upp och tänka om det verkligen är på rikt? Om jag är så lyckligt lottad som har dig och det är jag.
Jag har aldrig känt såhär förrut, jag har alltid velat leta efter spänning även om jag har varit i förhållande, jag har varit en rastlös och förvirrad själ. Nu känner jag att jag hittat mig själv och är redo för nått seriöst: Kan vara för att jag känner att jag har hittat rätt person nu också, som jag trivs och kan vara mig själv med. 
You are my sunshine!
 
Daniel <3
 
Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig
Låt mig värma dig.....
 
 
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela