Gaia, training, life in Stockholm.

18 December 2012

Publicerad 2012-12-18 22:44:00 i Allmänt,

Då var en ny vecka igång.
Fatta nära det är till jul nu, tiden går så sjuuukt fort. Vart försvinner den? Jag hinner inte med.
Det är snart 9 månader sen jag lämnade Luleå och flyttade hit, jobbat på mitt jobb i 9 månader, hunnit träffa sötaste killen <3 Jag har aldrig ångrat att jag flyttade, även om det har varit jobbiga och ensamma stunder så har jag alltid mått bra och trivts 99%!
 
Träningen går väl sisådär måste jag säga, men de ska ändras på!
Har jobbat 10-20 idag och nu sitter jag hos min pluuutt och väntar på att han ska komma hem.
Gjorde just plättar och sylt, blev grymt sugen på de! & de satt fint!
 
Nu är jag ledig två dagar.
Imorrn ska jag och ta sista sprutan för Brasilien, hämta ut magvaccin, träna med Sogol, julbaka med Mikaela på kvällen :) De blir niiice! Jag måste SOOOLA också.
Skulle behöva städa här också insåg ja nyss, fett stökigt! De får nog bli på Torsdag då jag är ledig.
 
 
 
Slappis i soffan!
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela