Gaia, training, life in Stockholm.

16 December 2012

Publicerad 2012-12-16 20:59:00 i Allmänt,

Känner att jag är lite dålig på uppdateringen här, Daniels dator är säämst men nu har jag tagit hit min så nu kanske det blir lite bättre. Sitter aldrig vid datan längre nu när man har någon att umgås med varje kväll.
Jobbet rullar på som vanligt, nästa helg jag jobbar har vi julöppet till 20.00 hela helge, caaasch!
Jag jobbar Julafton också, det blir lite annorlunda!
I helgen har min syster varit här, vi har haft super mysigt. Gått promenader, shoppat, varit på Hundmässan i Älvsjö, lagat god mat, kollat film och käkat massa onyttigt!
Slutet på hennes vistelse blev inte lika kul men jag hoppas det löser sig!
Idag har jag och Daniel åkt pulka med Nino och rullat stora snöbollar, härligt att vara ute! & jag har längtat efter att åka pulka haha. Sen har vi sovit middag och ikäll tog vi en promenad till Kista Galleria.
Imorgon är det jobb & träning som drar igång igen. Jag gillar rutiner samtidigt som helger är underbara också!
Nu har ju pappa och dom åkt till Brasilien också. Dom borde vara framme där nu. Och snart drar jag!! :D Gryyymt med sol mitt i vintern!
 
I helgen kom jag på att jag skulle bleka håret och idag gjorde jag svart hår, beslutsångest?
Ett tips! Få INTE blekmedel i ögat, det sviiider som satan.
 
 
 
 
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela