Gaia, training, life in Stockholm.

16 Aug 2012

Publicerad 2012-08-16 07:46:00 i Allmänt,

Har bara sovit 5,5 timma. Kom hem efter 12 nångång igår och kunde inte alls somna då.
Jag jobbade till 4, gick förbi Gina och köpte en vit tunn tröja + en silverring med ett kors.
Senare vid 6 mötte jag upp Tobias i stan oså drog vi till Tacobar och käkade middag. Sjukt gott! Tacotallrik, namnam. Hade inte haft rast på hela dagen på jobbet så den satt fint.
Sen åkte vi iväg till Solna för att kolla fotbollen. Shiiiit vilka köer, som att hela Sthlm skulle dit!
Var iallafall jätte kul att se, jag har aldrig varit på Råsunda innan igår. Stort är det ju! hehe.
Jag pratade med min vän Emma igår och, alltid lika kul att höras!! Saknar dig som vanligt.
 
 
Våra platser var sjuuukt bra! Tobias hade aldrig suttit på så bra förrut och ändå är han Djurgårdsnörd annars hela tiden :P
 
 
 
Höll på att flumma med kameran när jag inte kunde somna igår hehe. Egopix!
 
Idag skulle jag ta en promenad på Djurgården med en som heter Louice och hennes hund men jag vet inte hur de blir, smsade henne nyss för vädret är inte så jätte kul. SÅKLART när jag är ledig.
Aja, jag ska svettas på gymmet istället!! Taggaaad.
 
Jag har ju inte längre någon kontakt med mamma, har inte pratat med henne på en månad nu. Det är så himla tråkigt att det ska bli så men jag lyssnar faktiskt på en sak hon sa. Att man ska välja bort dom man inte blir glad av, dom man inte får positiv energi från, vilket tyvärr är just hon. Tycker varje dag att de är lika tråkigt men jag mår bättre så. Min syster pratar bara med mamma, jag med pappa, mer tokigt kan de ju inte bli? Livet är egentligen för kort för sånt här, man kommer ångra det sen.
Jag hoppas att mina syskon alltid kommer finnas till hands hela tiden, att vi inte blir ovänner, annars skulle jag bli väldigt olycklig. 
 

/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela