Gaia, training, life in Stockholm.

Pappa <3

Publicerad 2012-08-30 21:15:00 i Allmänt,

Igår vid 11 åkte jag Expressen ut till Arlanda och mötte pappa.
Han betyder verkligen såå mycket för mig. När man bara pratar med en förälder så blir den extra viktig. Jag kan prata med pappa om ALLT , vi har kul tillsammans och han gör verkligen allt för mig.
Vi åke och hämtade en hyrbil via hans jobb och sen drog vi mot Södertälje där hans syrra bor. Men först blev de lunching och shoppande på stan. Fick ett asgrymt 3D skal till mobilen av han.
De syns att de är värsta djupet i de :P aldrig sett förr.
Sen köpte han en laddare åt mig för att jag hade slut batteri, hade glömt ladda :P
Gick på leksaksaffärer och köpte saker åt Gabbe.
Sen drog vi iväg och hälsade på hos hans syster. Dom hade 8 katter och en 8 veckors hundvalp,as sööööt. Man ville ta hem den haha. Messi hette han.
Fikade och surrade lite.
 
Sen drog vi vidare till Västerås där han skulle jobba. Jag skulle ta tåget hem till Sthlm därifrån men de gick om typ 2 timmar så han skjutsade mig istället.
Gick förbi Sickla och gjorde sällskap åt en på jobbet på lunchrasten, satt ute i solen ochsurrade.
 
Ikväll har jag hämtat ut min nummerlapp till Tjejmilen på Östermalms ip, cyklade dit vilket inte var smart när Lady Gaga skulle spela och de kryllade av folk! Sen skulle ja möta Marika på SATS globen för ett pass men ja tappa bort mig i stan med cykeln så ja han inte, typiskt. hahah. Nu tröstäter ja B&J ist hahah..
 

a31" />






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela