Gaia, training, life in Stockholm.

Slut på sommarens glassande

Publicerad 2012-08-10 19:35:18 i Allmänt,

Nu ska jag återuppta mitt gamla liv men i en ny roligare stad.
Dumpa allt med cigg, onyttigheter och massa alkohol ett tag ( hoppas de går ) Är iaf sjukt taggad.
Klart jag ska festa men ska dra ner från flera dagar i veckan till kanske en.
Köpte kort på SATS idag, de är grymt gym. Känner flera som tränar där så det blir nice. Marika fixar studentrabatt åt mig också , liite billigare då iaf.
 
Efteråt tog jag en promenad i stan med en som heter Maria, drack the och surrade på ett cafe också.
Mysigt!
 

Första gången på veckor som jag lagar mat, de blev riktigt gott!
 
Nu väntar jag på att en på mitt jobb ska sluta så ska vi hitta på nått!
Upp och träna kl 8 imorgon är min plan, sen jobb 11-17.
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela