Gaia, training, life in Stockholm.

Nöjd med dagens..

Publicerad 2012-08-23 17:29:39 i Allmänt,

Jag är rätt nöjd med dagens motion!
Jag ställde väckarn på 6.30, pysslade på lite och vid halv 8 promenerade jag iväg mot stan och gymmet.
Käkade keso med nötter, tomat och banan på gymmet innan jag gick in och körde ett ben pass!
Började med cykling 30 min.
Tappade dock koncentrationen efter halva passet när dom ringde och sa att jag får lägenheten! WIHO.
Jag blev så glad så jag inte kunde tänka på annat, gick därifrån med smilet på läpparna.
Jag har dock inte kollat på den ännu, hon skulle höra av sig idag fattade jag det som? Eller imorgon kanske.
Men jag tar den, de är ja säker på. Nacka är helt perfekt. Nära jobbet, nära stan, bra naturområden om man har skaffar hund osv. Är för skogsmänniska för att bo inne på Söder.
De sjuka är att jag bara kommer närmare o närmare en viss person, snart bor vi grannar haha..
 
Sen tog jag en promenad med Sunepune till stan också och satt ute ett tag. Åh vad kul de är att gå med hund, tiden går såå snabbt!
Jag har promenerat 2,5 h idag och gymmat , känner mig nöjd.
Middag och en kaffe på de nurå!
 
 
 
 
Kaffe var de!
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela