Gaia, training, life in Stockholm.

Damn it

Publicerad 2012-08-28 08:53:38 i Allmänt,

Jag vaknade med ont i halsen idag och jag ska springa milen på lördag, fuck! Hoppas de går över.
Har tagit ledigt o allt.
Blev en morgonpromenad idag istället. Gick och kollade in min blivande lägenhet som jag ska till ikväll och skriva kontrakt, spännande. Förstår inte hur de kan vara egen ingång osv när ja var förbi och kollade utifrån men de blir spännande :)
De är bara 5-7 minuter härifrån så de är nära.
Kommer få närmare till stan för att det går en direktbuss på motorvägen, de är najs.
 
Fick lite träningspiller o pulver av en jag umgås med och dom här tabletterna ska tydligen öka förbränningen, finns naturligt i nötkött och mjölk o massa.. Kan man ju trycka i sig hehe. 3 per dag.
 
Sen fick jag nå pulver som man ska bli helt psyk av. En på jobbet snackade om de också. När man druckit de så ska man tydligen få sån energi att man orkar huur mkt som helst. Tänkte ju prova de idag men de får bli när ja känner mig frisk. Kanske innan milen? haha.
 
 
Imorgon kommer bästa pappa till Sthlm. Jag ska möta han på Arlanda oså ska vi ta en hyrbil och åka och luncha, hälsa på hans syster i Södertälje som har köpt en jätte söt hundvalp. En hel dag med pappa, myspys.
Nee dags för jobb nu. 10-20.
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela