Gaia, training, life in Stockholm.

8 Augusti 2012

Publicerad 2012-08-08 21:36:20 i Allmänt,

Nu var de ett tag sen igen!
 
Förra helgen kort sagt..
I fredags for jag in och mötte Olivia på Hellströms, förkröksställe. Spontangrej, kom på de kl halv 11 att jag ville åka in ensväng. For vidare till Stureby vid 1, satt där med massa och drack och hade trevligt ute på altanen till 4 på morrn.
Jobbade lördagen sen for jag och Åsa till hennes tjejkomisar i Bromma på förfest. Körde nå sånglekar och andra spel , snackade tjejsnack och hade trevligt.
Sen tog vi en Taxi och mötte Åsas killkompis vid svampen, drog till Cafe Opera och dansade och shottade. Såg Roger pontare där, vilken lirare haha.
Sen for dom vidare men inte jag, kände att efterfest inte var okej med en försovning dagen innan och jobb dagen efter! Men en sjukt trevlig kväll.
 
Söndagen minns jag inte vad ja gjorde? nått hände alltid..
 
Sen har ja varit på Vapiano på AW med typ 14 st tjejer, jätte trevligt!
Varav en som ja gått skola med i Luleå, hehe.
 
I veckan jobbar ja så sjuuukt mkt, 10-20 varje dag.. Ledig Fredag, ENDAST!
Igårkväll kom min vän Tobias hit oså käka vi pizza & glass, såg film och snacka skit!
Visade även lägenheten åt en tjej igår & hon ville flytta in,jätte söt tjej. Camilla flyttar ju sista Augusti.
 
Ikväll skulle jag på AW med Åsa o en annan tjej men ja kompå att ja har tvätt & måste städa, jobbar 10-20 imorrn också..Så ja stod över!
 
Pratade nyss med min syster och ibland tänker jag på hur tråkigt de är att vi inte är närmare varann. De är ju i den här åldern vi kan ha så roligt tillsammans och då bor vi typ 100 mil ifrån varann, inte okej! Miss you
 
Byggt om till Skolstart!
Älskar att vara dekoratör nu, så kul.
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela