Gaia, training, life in Stockholm.

4e dagen utan..

Publicerad 2012-08-13 21:49:11 i Allmänt,

..pengar!
Och jag klarar mig galant. Börjar bara vara lite kris i matförrådet.. Skulle åkt och hämtat pengar idag men jag orkade inte efter jobbet. Fick skjuts hem så det kändes bekvämare.
Hinner inte till banken och fixa kortet innan Onsdag då jag slutar 4.
Men prottepulver kan man väl leva på? haha.
Blir förresten sjukt dålig i magen av det. Har druckit de 4 dagar i rad nu och jag blir jätte dålig i magen i slutet av dagen, de vrider om och jag får springa på toa haha.. Inte okej!
Ska nog gå och höra om det finns nått som är bättre för en (känslig?) mage. Mindre laktos kanske.
 
Blev så grymt sötsugen nu, blandade ett glas funlight saft som jag hittade i skafferiet här och det stillade faktiskt sötsuget enormt.
 
 
 
 
Ska göra en tiiidig kväll ikväll. Tagga gym innan jobbet 11-20 imorgon.
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela