Gaia, training, life in Stockholm.

25.08.12

Publicerad 2012-08-25 08:04:00 i Allmänt,

Lasergame igår var asgymt!
Mycket roligare lokal än hemma. De här var super många olika rum, två våningar, rökigt. Och på västen kunde man hela tiden se vem som sköt en och vem man blev prickad av osv.
Först körde vi tjejer i två lag, typ 10 st. Men sen andra spelet kom det massa mer folk, killar och tjejer så då körde vi mot dom, de var kul haha.
Man blev riktigt svettig!
 
Sen drog vi till Mood Cafe vid T-centralen och satt där och drack, snackade. ( Jag drack Loka )!
Sen gick vi till Amnesia där en på jobbet var också, dansade som bara den, ägde golvet haha.
Fick hämning av Mikaelas kille sen efterråt, skönt. Drog en donken men jag motstod, vafasen har hänt? Jag är stolt. Lite nattmat brukar ju aldrig skada. Gjorde mig två hårdbrömackor med salami när jag kom hem istället.
 
Frågan är vad jag gör uppe den här tiden också?
Jag blir de att dricka kaffe och sen trääna och sen umgås.
 
Jag kom först av alla dom jag var och körde med, dom som är före mig är gänget som kom sedan. Dom döpte sig till massa roligt o vi hette våra namn haha.
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela