Gaia, training, life in Stockholm.

22.08.12

Publicerad 2012-08-22 21:32:48 i Allmänt,

Imorse drog jag till gymmet redan kl 7 för vi hade frukost möte 9.30 på jobbet. Då han jag duscha och fixa mig i lugn och ro , skönt :)
Jobbat till 8 och sen fick jag cykla hem i ÖSREGN och då menar jag verkligen spöregn. Menmen, träningskläderna var på så de var bara trampa!
Nu har jag ätit lite kvällsfika och ska sova rätt tidigt.
Har bokat Bodypump på Sats Zenit imorgon ( T-centralen) .
Innan dess ska jag antingen cykla eller ta en morgonprommis!
 
Imorgon ringer han om lägenheten också, hoppas att allt är som jag vill! Att man får bo länge och så.
Hade Sunis på besök i mitt rum nyss när dom var på affärn! Han är så gullig , plutt.
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela