Gaia, training, life in Stockholm.

21.08.12

Publicerad 2012-08-21 22:21:35 i Allmänt,

Heej!
 
Fick precis ett mejlsvart på min blocketannons om lägenhet som är för bra för att vara sann!!!
Svarade snabbare än blixten och väntar nu på deras telefonnummer så jag kan ringa. De är precis på de stället jag vill bo, bra hyra. Vet dock inte hur länge dom vill hyra ut den, hoppas på läänge!
De skulle vara så awsoome!
 
Åh nu blev jag glad!
Som att jag räknar med att de blir en vinstlott, haha.
 
Imorgon är de jobb 9.30-20 sen ledig Torsdag-Söndag, wiho.
Då ska jag träna, umgås med vänner & hitta på massa roliga saker, grönan osv!
 
 
De är lite kul att såfort jag sminkar mig och fixar mig lite innan jobbet som jag ALDRIG gör annars. Har smink 1 av 365 dagar på jobbet. Men såfort jag gör de så säger nån nånting. Idag gick chefen förbi o ba.. "Fin du är Johanna, du är så fin". Kanske ska börja tänka på hur man ser ut lite oftare även på jobbet? hehe. Annars är de röd i ansiktet från gymmet som gäller..
 
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela