Gaia, training, life in Stockholm.

18.08.12

Publicerad 2012-08-18 19:47:31 i Allmänt,

Idag gick jag upp vid 9 och promenerade halvvägs till stan, sen tog jag bussen för att jag skulle möta Louise kl 11 på ett Cafe på Östermalm. Hon hade tidigare köpt en picknick korg för två och inte hämtat ut så vi fick välja en sallad, macka, frukt, fikabröd och dricka var.
Sen gick vi ut, Catchade i nån timma innan vi slog oss ner på en filt på Djurgården och hade en mysig picknick. God mat också! Tog världens största choklad cookie som efterrätt, mums.

Sen fortsatte vi att catcha i nån timma.
Nu är jag hemma och har städat mitt rum så de är rent och fint!
Fy så det blir stökigt när man bara har ett rum.. Lägenhet , nu , TACK!
Ska gå på en visning nästa helg, köpa är väl ända utvägen..
 
 
Såhär lurigt kan det vara. En tavla mitt på Strandvägen i stan med ett sånt där mönster och då har nån fäst en extra svart bit med magnet som egentligen inte ska vara där och det är catchen, jag hittade typ alla åt oss ;)
 
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela