Gaia, training, life in Stockholm.

15 Aug 2012

Publicerad 2012-08-15 08:44:01 i Allmänt,

Nu har jag precis varit ute på en morgonprommis. Skulle till gymmet men jag kände att jag inte orkade släpa på massa grejer efter jobbet när jag ska iväg direkt.
Var och solade ensväng också.
Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart sticka iväg till jobbet! Lätt pass idag, 10-16 sen ska jag möta Tobias & käka nått och åka på fotbollen :)
 
Jag pratade med pappa igår och dom åker 5 veckor till Brasilien över jul och nyår + längre in i Januari och jag tänkte följa med 2 veckor! Hade varit sjukt skönt. Funderar på att åka kanske 1-14 Januari. Skulle vara kul att se hur dom bor där osv.
Jag fick heltidsjobb igår också wiho :) Ska äntligen fixas papper på det. Helt knas att jag inte skrivit på nått papper och jobbat i 5 månader nu.
Endel kanske trode att jag hade heltid men jag har bara jobbat 80% hittills. Klart man vill ha 100 nu till hösten/vintern då det ändå inte finns någon mening att vara ledig såpass mycket som jag är nu.
 
Har bokat in Luleå i början av September också, för ett läkarbesök så då blir jag väl hemma Torsd-Sönd.
Känns egentligen onödigt med pengar eftersom jag nyss var hemma, menmen, alltid kul att träffa alla :)
 
Såg en ny smak på Celsius på gymmet, lät sjukt gott! Får bli energikicken på jobbet idag.
Jag är stolt att jag hållt mig till bra mat i några dagar nu och tränat, taggad att fortsätta också! Nu kör vi, mooot en fastare kropp, tjoohoo! haha
 
Grattis farmor som blir 81år idag också & om två dagar fyller syster år!
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela