Gaia, training, life in Stockholm.

12 Augusti 2012

Publicerad 2012-08-12 19:44:44 i Allmänt,

Igår blev det gym på morgonen och sen jobb 11-17.
På kvällen for jag och mötte Sogol i stan oså gick vi på Modevisning på ett uteställe som heter MAgenta/White Room. Fick en fördrink när man kom (men jag tog cola) fotfarande stolt haha. Har inte druckit på hela helgen och tränat varje dag, ohyess!
Fick en goodiebag för att vi var bland dom första i kön (av över 100 st). Det var hudlotion, shampoo/balsam, Sminkrådgivning på Bodyshop och lite smått och gott. Trevligt! Avslutade kvällen på Burger king där vi höll på att bli inlåst när dom stängde haha.
 
Idag har jag jobbat och sen cyklade jag förbi gymmet direkt. Skönt att Sats ligger runt hörnet av mitt jobb. Tränar hellre på Spårvagnshallarna i stan men bekvämt nära jobbet när man är trött och vill hem.
Som ni ser på bilden där nere så är de grymt stora fönster framför hela avdelningen med löpband vilket gör att du blir pigg och att de inte alls känns instängt när du ska köra, brabra!
Jag fick veta idag att ja får gå på Sverige-Brasilien på Råsunda på Onsdag :) Fick två biljetter av Krille på mitt gamla jobb, as nice! Ska bli jätte kul, han skulle posta dom idag.
 
Har lite skönare pass den här veckan. 10-20, 11-20, 10-16 , och sen lite lediga dagar som jag ser fram emoooot!
Imorgon får ja äntligen pengar igen. Hinner inte fixa nytt bakomat kort innan Torsdag, har inge mat hemma så jag förde över åt Tobias så ska han ta ut åt mig så ja får imorgon. Kan ju inte leva på Popcorn och proteinpulver, nog för att båda är gott men inte så stabil kost hehe.
 
Det är väldigt många som hört av sig på min blocket annons, dock ingen ja riktigt nappat på. Vill inte bo så långt utanför stan. Och en som erbjöd för 12500, inte direkt min prisnivå. Hoppas på bättre erbjudanden!
 
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela