Gaia, training, life in Stockholm.

1 Augusti 2012

Publicerad 2012-08-01 22:21:36 i Allmänt,

Då har jobbet dragit igång efter semestern!
Var segt första dagen men nu går de bra att orka upp haha. Jobbar 10-20 hela veckan, ritkig rivstart!
Det bara ramlar in träningskläder, kanske man ska sätta igång igen så man får köpa sig lite nytt? Ja det ska jag, bara jag blir frisk.
Tog faktiskt promenad till och från jobbet idag, alltid en början.
 
Nu har våran butikskommunikatör gått på semester och det är dags för mig att dra på den tröjan! Kul blir det :) De är ju det jag vill pyssla med egentligen.
Skolstart och träningskampanjen drar igång när hon är borta och jag ska fixa butiken, wihooo!
Skönt att ha Dekoratör tröja istället :D
 
Imorgon har jag en ledig dag , enda i veckan.
Då ska jag.. Boka tvättstuga, gå en lång morronpromenad, möta en vän på stan kl 1, träffa Tobias på kvällen, blir kul o träffa han efter en månad =)
 
 
 
 
/ Johanna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela